zondag 23 juni 2013

Goed weer voor de slakken!

Zondag... regendag...


Vandaag een druilerige dag met veel kleine regenvlagen, een paar stevige buien en tussendoor een streepje zon.  We volgen de GR 12A vanuit ons logement en trekken langs groene graspaadjes en heel veel bos.  21 km wandelplezier.  Alhoewel... het wordt weer schoenen poetsen vanavond...





Op weg naar Forêt Domaniale de Saint-Gobain




Het kost wel wat moeite om ze op één rij te krijgen...



 En hier krijg je natte voeten van.



Papavers... altijd een kleurrijk palet, zelfs in de regen.




We naderen Coucy-la-Ville





Moestuintje onder de kerktoren...




"Ik voel me wel in mijn nopjes vandaag!"




 In de verte Coucy-le-Château






Eventjes wat blauw gezien...









Van de zomer 2013 hebben we niet veel geproefd...maar het wandelen was weer top!





3 opmerkingen:

  1. Jacky en Maryleen24 juni 2013 om 08:00

    ok
    bedankt voor de info ,en ik zou zeggen stel het daar goed he ,ik zal wel eens kijken naar de blog

    veeeeeeeeeeeel groeten van maryleen en jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo!

    Ik wens jullie veel wandelgenot en wat minder regen en wind.
    En als jullie in St. Juste en Chaussée of Noyon passeren, doe ze de groetjes want ze kennen daar 'Die Alpenjäger'.
    Veel succes!!!
    Ray.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Skitterend!

    Moooie slakkenfoto’s;-)!

    Geniet ervan en groet uit koud Oudenaarde
    Kristof

    BeantwoordenVerwijderen